اهمیت خرید تجهیزات دندانپزشکی از شرکت های معتبر در این صنف

چهارشنبه 15 مرداد 1399
16:51
marzi

اهمیت خرید تجهیزات دندانپزشکی از شرکت های معتبر در این صنف

تجهیزات دندانپزشکی به دسته محصولات مختلفی دسته بندی می شوند. تنوع در این محصولات بسیار زیاد است و دندانپزشکان به طور تخصصی نسبت به این تجهیزات اگاهی دارند. البته برندهای جدیدی سالانه وارد این بازار می شود که عملکرد هوشمندتری دارند. در بازار تجهیزات ایران تقریبا اکثر برندهای خوب دنیا را می توان یافت البته تحریم ها روی این صنف نیز تاثیر گذاشته و شاهد کم شدن و یا نبود برخی برندهای خوب هستیم.ولی با این حال هنوز تعداد این برندها ی خوب در بازار کم نیست.

یک محصول علاوه بر شناخته بودن برندش باید از شرکت معتبری نیز باید خریداری شود . شرکت های وارد کننده که به طور قانونی محصولات را وارد می کنند همه جوره محصولات خود را پشتیبانی می کنند و اگر مشکلی درزمان گارنتی به وجودبیاید در کمترین زمان ممکن ان را برطرف می نمایند. در واقع یک دندانپزشک باید تجهیزات خود را از شرکت معتبر و یا نمایندگی های معتبر ان خریداری نماید. تا از جهت پشتیبانی خیالشان راحت باشد.

با سرچ کلمه تجهیزات دندانپزشکی با تعدا زیادی سایت و شرکت معتبر در این زمینه اشنا خواهید شد که می توانید در زمان خرید از کارشناسان خبره خرید انها برای کسب اطلاعات راجع به محصولات کمک بگیرید. فقط این نکته را باید در نظر داشته باشید با شرکت هایی که وارد کننده قانونی محصولات هستند ارتباط برقرار کنید. بعضا مشاهده می شود که برخی فروشندگان قیمت پایینی از یک محصول را در بازار عرضه می کنند و تفاوت قیمت چشمگیری با وارد کننده اصلی دارند بایداین نکته را به شما خاطر نشان کنم که گول قیمت کم این محصولات را نخورید اینها یا اغلب دست دوم هستند که به عنوان اکبند به فروش می رسانند و یا به طور قاچاق محصول را وارد کرده اند.

دندانپزشکان اغلب در خرید این محصولات دچار مشکل شده اند و متحمل هزینه های زیادی در این زمینه شده اند. پس یادشان باش اگر شخص یا شرکتی محصولی را با قیمت بسیار پایین تر از شرکت اصلی به شما اعلام کرد حتما مشکلی در کار است زیرا در این شرایط پر نوسان بازار هیچ وارد کننده ای نم یتواند جنس خود را به ضرر به فروش برساند مگر اینکه جنسش دچار مشکلی باشد و بخواهد انرا به فروش برساند از این رو با قیمت بسیار پایین تر عرضه می کند.

اهمیت کارکرد درست تجهیزات دندانپزشکی بسیاربالاست و به طور مستقیم بر روی عملکرد دندانپزشک تاثیر می گذارد .تجهیزات امروزی تر به گونه ای طراحی شده اند که هوشمندانه کارهایی را که دندانپزشک در گذشته باید انجام می داد را برعهده گیرند. در واقع هوش مصنوعی در این تجهیزات نقش بسیار مهم پیدا کرده اند و بعضا مشاهده میکنیم که جلوی خطای انسانی را نیز می گیرند. پس دندانپزشک باید در کیفیت محصولی که خریداری می کند بسیار دقت نماید تا بتواند از تخصص خود به بهترین نحو در درمان بیماران استفاده نماید.

در وهله اول توانایی شخصی خود دندانپزشک است که خوب بودن کار انرا تعیین می کند ولی در کنار این توانایی شخصی تجهیزات خوب هم نقش به سزایی دارند. هوشمند سازی تجهیزات به سمت و سویی می رود که در اینده تمام کارها توسط تجهیزات قابل انجام خواهد بود و تنها نظارت از طرف دندانپزشک بر روی نحوه کار وجود خواهد داشت.

در اخر مقاله این نکته را هم در طراحی تجهیزات دندانپزشکی خاطر نشان می کنم که تجهیزات باید طراحی ارگونومیکی داشته باشند.طراحی ارگونومیک یعنی به راحتی قابل جابه جایی باشند و به اسانی بتوان انها را ضدعفونی کرد بدون اینکه حتی قسمتی از انها دچار اسیب شود و یا قابل تمییز کردن نباشد. همه این موارد در تولید تجهیزات در صنف دندانپزشکی بسیار حائز اهمیت است و هرچه این نکات بیشتر رعایت شده باشند محصول ارائه شده از کیفیت بالاتر و بهتری برخوردارد خواهد بود.


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تجهیزات دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]